Pauline Smabers Pauline Smabers

In één dag betere standaardmails van de ICT-afdeling

“Er is een ticket aangemaakt onder nummer LP3454001.” In veel organisaties ontvang je zulke automatische mails bij ICT-vragen. De communicatie vanuit servicedesks kan menselijker én helpender. En wel in 1 dag.

Meer lezen
Marc van der Geest Marc van der Geest

UX laat zien: alles kan getest – en simpeler dan je denkt

Op zoek naar inspiratie voor betere klantcommunicatie? Kijk eens over ’t muurtje naar de techwereld! Daar is gebruikerservaring – user experience of UX – het onderwerp van duizenden podcasts, nieuwsbrieven, blogs en artikelen. Gebruikerservaring en klantcommunicatie zijn nauw verwant, dus daar valt wat te halen! Vandaag les 1: alles kan (en moet) getest.

Meer lezen
John Galinsky John Galinsky

Bescheidenheid siert de mens…. of toch niet?

Toen Pauline Smabers en ik in 2010 Coform begonnen, wilden we een paar dingen echt heel goed doen. Hoe weet je 10 jaar later of je daar inderdaad in slaagt? We besloten het gewoon aan onze klanten te vragen. Gabriël Koops van DiKo voerde het onderzoek uit.

Meer lezen